Het Zeister Kamerkoor treedt in 2024 drie keer op:
- Dieptetuinconcert, 9 juli
- Slottuinconcert, 15 september
- Caecilia-lustrumconcert, 24 november

Nadere details over locatie en tijdstip kunt u lezen op de Concertagenda pagina.

Dieptetuinconcert

Op dinsdagavond 9 juli a.s. geeft het Zeister Kamerkoor o.l.v. dirigent Hannie Slingerland een zomeravond inloopconcert in de Dieptetuin in Zeist.
We zingen a capella klassieke muziek uit alle tijden, over de natuur, de zomer, de tuin, vogels en bloemen.

Toegang gratis

Slottuinconcert

Op zondagmiddag 15 september a.s. neemt het Zeister Kamerkoor o.l.v. dirigent Hannie Slingerland deel aan het Open Monumentenweekend/Dag der Kunsten Zeist.
We zingen een gevarieerd programma van a capella klassieke muziek.

Waar? Het Slottuintheater van Slot Zeist, Zinzendorflaan 1, Zeist (Bij regen de Slotzolder)

Toegang gratis

Caecilia-lustrumconcert

Het Zeister KamerKoor bestaat dit najaar 30 jaar. Dit vieren we met een lustrumconcert dat in het teken staat van Caecilia, de patroonheilige van muzikanten.

De heilige maagd en martelares Caecila leefde in de 2de of 3de eeuw in Rome. Sinds de late middeleeuwen is zij de patrones van muzikanten, kerkmusici, zangkoren, organisten en orgelbouwers. Haar feestdag is op 22 november.

Talloze muziekstukken van bekende componisten zijn aan haar opgedragen. Wij zingen een aantal van deze koorstukken tijdens ons lustrumconcert op zondagmiddag 24 november. De werken worden op orgel begeleid door organist Diederik Blankesteijn.

Zodra de kaartvoorverkoop wordt gestart, dan is dat hier te lezen.
Nadere informatie over het programma zal op de Programma pagina geplaatst worden.

Oproep nieuwe leden

Het Zeister Kamerkoor zoekt nieuwe leden. Vooral tenoren en bassen zijn van harte welkom.
Heeft u interesse? Zie deze website voor verdere informatie of neem contact met ons op.